جمعه 20/سپتامبر/2024

اظهارات جالب دختر شهید مصباح ابو صبیح در مورد پدرش

“ایمان” دختر شهید مصباح ابو صبیحه مجری عملیات شهادت طلبانه قدس در اظهارات تامل برانگیز نسبت به شهادت پدرش ابراز خوشحالی کرد و گفت امیدوارم که او شفیع ما در آن دنیا باشد و با هم وارد فردوس برین شویم.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مصباح ابو صبیحه روز گذشته در عملیاتی قهرمانانه با نظامیان صهیونیست در محله شیخ جراح در قدس اشغالی درگیر شد و ضمن به هلاکت رساندن دو نفر از آن ها 6 نفر دیگر را نیز زخمی کرد و خود نیز در نهایت به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.
دختر این شهید فلسطینی با اشاره به روزهای خوبی که با پدرش داشته است، تصریح کرد که صبح دیروز یکشنبه پدرم از خواب بیدار شد و خود را آماده کرد تا برای سپری کردن 4 ماه حبس در زندان های رژیم صهیونیستی ( که به خاطر دفاع از مسجد  الاقصی به این حکم متهم شده بود) خود را به پلیس صهیونیستی معرفی کند.
اما در نهایت ابو صبیح با اجرای عملیاتی قهرمانانه ضربه ای بزرگ به دشمن صهیونیستی زد و خود نیز شهید شد و برای همیشه از بند اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی رهایی یافت.
ایمان دختر این شهید فلسطینی شهادت پدرش را افتخاری بزرگ برای خانواده اش دانست و ابراز امیدواری کرد که او شفیع آن ها در روز قیامت بوده و همگی با هم در بهشت فرودس بار دیگر با یکدیگر جمع شوند.

Short link:

Copied