جمعه 20/سپتامبر/2024

صحنه سازی برای توجیه اعدام بی رحمانه جوان فلسطینی

فایلیویدیویی در شبکه های ارتباط جمعی منتشر شده است که کذب ادعاهای نظامی صهونیستیقاتل شهید “عبد الفتاح شریف” در الخلیل را ثابت می کند. این نظامی مدعیشده بود که این جوان فلسطینی قصد حمله به وی با چاقو را داشته است، اما فایلویدئویی به وضوح کذب این ادعا و صحنه سازی نظامیان صهیونیست را ثابت کرده است.

بهگزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فایل ویدیوئی که توسط پایگاه اینترنتی روزنامهصهیونیستی “یدیعوت أحرونوت” منتشر شده است، نشان می دهد که یکی ازنظامیان صهیونیست و یا یک شهرک نشین که چهره اش در فایل مذکور مشخص نیست، پس ازتیراندازی بی رحمانه نظامی صهیونیستی به سمت این جوان و شهید کردن وی، یک چاقو رابه سمت جسد او می اندازد تا چنین وانمود شود که این شهید فلسطینی با چاقو قصد حملهبه نظامی صهیونیستی قاتل خود را داشته و این نظامی برای دفاع از خود مجبور بهتیراندازی به سمت وی شده است.

دادستانینظامی رژیم صهیونیستی همچنین فاش کرد که این نظامی صهیونیستی پس از اعدام بیرحمانه شهید شریف، پیامی به پدرش ارسال کرده و در آن به کشتن این جوان فلسطینیاعتراف کرده است.

این درحالی است که دو ماه قبل هم فایل ویدیوئی دیگری از این حادثه منتشر شد که نشان میداد این نظامی صهیونیستی به سمت سر شهید شریف که پس از زخمی شدن به ضرب گلولهنظامیان صهیونیست بر روی زمین افتاده بود، تیراندازی می کند و تیم های امداد رسانیرژیم صهیونیستی هیچ گونه خدمات درمانی به وی ارائه نمی دهند.

رادیوصهیونیستی آن زمان اعلام کرده بود که یک نظامی دیگر ارتش صهیونیستی در دادگاهاعلام کرده بود که نظامی قاتل شهید شریف پس از تیراندازی به سمت او و به شهادترساندنش اعلام کرده بود که «او دوستم را زخمی کرده بود و مستحق مرگ بود.»

ایننظامی صهیونیستی پس از تیراندازی به سمت شهید شریف در تاریخ 24 مارس گذشته بازداشتشده بود و دادستانی نظامی رژیم صهیونیستی یک هفته پس از حادثه مذکور او را به”سببیت در قتل” متهم کرد. سازمان ملل نیز این حادثه را محکوم کرده بود و”رابرت کولویل” سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر این سازمان این اقدام را”اعدام بدون محاکمه” توصیف نموده بود.

Short link:

Copied