جمعه 20/سپتامبر/2024

هلاکت 4 صهیونیست در عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی در تل آویو

دراثر تیراندازی دو جوان فلسطینی در شهر تل آویو در نزدیکی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، 4 صهیونیست به هلاکت رسیدند.  

بهگزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، سازمانستاره سرخ داود اعلام کرد که در این تیراندازی بیش از 10 نفر زخمی شده بودند کهحال 5 نفر وخیم و یک نفر به شدت وخیم بود و 4 نفر از آنها به هلاکت رسیدند، با اینوجود پلیس رژیم صهیونیستی آمار کشته شده ها را 3 نفر اعلامکرد. 

اینشبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد که مجریان عملیات در لباس یهودیانمذهبی و با استفاده از اسلحه “کاولو” اقدام به تیراندازی کرده اند کهیکی از آنها به ضرب گلوله عناصر امنیتی این رژیم زخمی و دیگری هم بازداشت شده است.

درهمین حال، شبکه ماهواره ای الجزیره طی خبری فوری اعلام کرد که بر اثر تیراندازی درنزدیکی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در مرکز تل آویو، ده ها صهیونیست زخمی شده اند.

خبرنگارشبکه الجزیره تاکید کرد که تیراندازی در دو منطقه مختلف در تل آویو صورت گرفتهاست. این شبکه خبری از شهادت مجری عملیات خبر داد و تاکید کرد که نیروهای امنیتیاسرائیلی محل تیراندازی را محاصره کرده اند.

پایگاهخبری عبری زبان 0404 هم اعلام کرد که بر اثر تیراندازی در تل آویو چندین صهیونیستهدف قرار گرفته و زخمی شده اند که حال برخی از آن ها وخیم است. دیگر منابعصهیونیستی از زخمی شدن 5 صهیونیست در این تیراندازی خبر داده و گفته اند که حالبرخی مجروحان به شدت وخیم است.

ازسوی دیگر، رسانه هاى اسرائيلى گزارش داده اند كه بنیامین نتانياهو نخست وزیر اینرژیم پس از بازگشت از مسكو مستقيما از فرودگاه به وزارت جنگ ميرود تا در جلسهاضطرارى شركت كند.


مجریان عملیات
پلیسرژیم صهیونیستی اعلام کرد که مجریان عملیات امشب در تل آویو دو نفر بودند که”محمد احمد موسی” و “خالد محمد موسی” نام داشتند که پسر عمو وساکنان منطقه یطا در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری بودند

نشست اضطراری کابینه امنیتی
پساز این عملیات قهرمانانه که در واکنش به تداوم اشغاال فلسطین و جنایت های روزمرهصهیونیست های مهاجر در این سرزمین صورت گرفته است، نتانیاهو دیشب وزیر جنگ، رئیسسازمان امنیتی شاباک و دیگر مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی را برای شرکت در نشستیاضطراری در وزارت جنگ این رژیم فراخواند
اینعملیات درست پس از یک هفته از انتصاب رسمی صهیونیست تندرو “آویگدورلیبرمن” به سمت وزیر جنگ دولت نتانیاهو اتفاق افتاده است

استقبال جنبش حماس از عملیات
مشیرالمصری از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن تبریک گفتن عملیات امشب در تل آویو،آن را واکنشی طبیعی به جنایت های اشغالگران صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزهدانست و گفت گه این عملیات تاکیدی بر این واقعیت است که انتفاضه قدس همچنان باوجود تشدید سیاست بازداشت فعالان فلسطینی ادامه دارد. 

Short link:

Copied