جمعه 20/سپتامبر/2024

گردان های قسام: خانواده هدار گولدن با اسارت فرزندشان تجارت می کنند

گردان هایشهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” اعلام کرد کهخانواده “هدار گولدن” نظامی صهیونیست اسیر این گردان ها در غزه، ازاسارت و درد و رنج فرزندشان، استفاده تجاری می کنند.

به گزارش مرکزاطلاع رسانی فلسطین، گردان های قسام ظهر امروز پنجشنبه با انتشار پیامی تصویری برروی پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد که خانواده هدار گولدن با درد و رنج فرزنداسیرشان تجارت می کنند.

قسام در آغازاین فایل ویدیوئی، گوشه ای از سخنان مادر این نظامی اسیر صهیونیست را پخش کرده استکه در مقر سازمان ملل متحد سخنرانی می کند و می گوید:« پسر من قربانی جنگ نبود،بلکه قربانی آتش بس انسانی بود که زیر نظر سازمان ملل صورت گرفت.»

در این پیامتصویری گردان های قسام آمده است که در جریان جنگ 51 روزه سال 2014 ارتش صهیونیستیعلیه غزه، توافق آتش بسی زیر نظر سازمان ملل متحد به دست آمد که از ساعت 8 روزجمعه 1/8/2014 به مرحله اجرا در می آمد.

این گردان هادر ادامه تصریح کرده است که عناصر پیاده نظام تیپ گفعاتی ارتش صهیونیستی راس ساعت3 بامداد در عمق 2 کیلومتری باریکه غزه نفوذ کردند و راس ساعت 7:20 “هدارگولدن” در قالب تیم نظامی صهیونیستی درصدد اسارت برخی مبارزان مقاومت برآمد،اما راس ساعت 7:30 صبح همان روز در کمین قسام گرفتار شدند و دو نظامی صهیونیست بهنام های “بنیاه” و “لئیل” کشته شده اند و هدار ناپدید شد. دراین قسمت، علامت سوال بر روی چهره این افسر صهیونیست به نمایش در می آید.

گردان هایقسام در ادامه پیام خود اعلام می کند که راس ساعت 9:30 تجاوز جنایتکارانه ارتشصهیونیستی به شهر رفح آغاز شد و در جریان آن بیش از 140 فلسطینی به شهادت رسیده وصدها باب منزل تخریب و هزاران نفر از ساکنان این شهر آواره شدند.

این گردان هادر پایان پیام صوتی خود، ادعاهای خانواده هدار گولدن را مثال آشکار “سوءاستفاده از درد و رنج فرزندان دانسته است.»

 گفتنی است که گردان های قسام چند روز پیش پیامیرا خطاب به مادر “هدار گولدن” در صفحه توئیتر خود منتشر کرده و آوردهبود که «اگر می خواهی پسرت را ببینی، باید این را از دولت خودتان بخواهی؛ چرا کهآن دولت بر روی واقعیت سرپوش می گذارد و این در حالی است که واقعیت را می داند ودر ادعاهای خود درباره نظامیان اسیر صهیونیست دروغ پردازی می کند.» قسام همچنینقبلا تصاویر چهار نظامی صهیونیستی به نام های “شائول آرون”، “هدارگولدن”، “آوراهام منگستو” و “هاشم السید” (بادیه نشین)را منتشر کرده بود، اما هیچ گونه اطلاعات و جزئیات مجانی درباره آنها منتشر نکردهبود.

Short link:

Copied