جمعه 20/سپتامبر/2024

حماس: امنیت شغلی و عدالت از مستلزمات وحدت ملی هستند

یکشنبه 9-آوریل-2017

جنبش مقاومت اسلامی “حماس” تاکید کرد که پایبندی به امنیت شغلی وعدالت اجتماعی فرزندان ملت فلسطین به دور از سیاست درگیری و تلاش برای انداختنمسئولیت ها به گردن دیگران، از مستلزمات وحدت ملی هستند.

حماس با صدور بیانیه ای مطبوعاتی که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانیفلسطین قرار گرفت، نتایج نشست کمیته مرکزی جنبش فتح درباره تصمیم اخیر دولت رامیحمد ال له در زمینه کسر حقوق کارمندان تشکیلات خودگردان در غزه و بی توجهی آشکارآن به پیدا کردن راه حل برای این بحران را محکوم کرد.

این جنبش دولت رامی حمد الله در رام الله را مسئول کامل بحران و تبعات آن ونیز پیدا کردن راه حل برای آن دانست و بر لزوم عمل آن به مسئولیت های خود در قبالباریکه غزه و پایان دادن به سیاست بحران آفرینی برای شهروندان فلسطینی تاکید کرد.

گفتنی است کهباریکه غزه طی روزهای اخیر شاهد خشم و اعتراضات گسترده کارمندان تشکیلات خودگردانبه کاهش 30 درصد از حقوق خود به بهانه بحران مالی شدید دولت رام الله بود و درهمین راستا، دهها هزار نفر از ساکنان غزه امروز شنبه در اعتراض به تصمیم اخیر دولترامی حمد الله به خیابان ها آمدند و علیه دولت وی شعار دادند. شاخه جنبش فتح درنوار غزه نیز چند روز قبل خواستار برکناری دولت حمد الله به خاطر کسر 30 درصد حقوقکارمندان تشکیلات در غزه شده بود.

لینک کوتاه:

کپی شد